Pretextos

El bloc aquest és un pretext. Es tracta d’un bloc tècnic on pugui aportar idees del que he après i segueixo aprenent. Per tant, actua com un catalitzador per realitzar algún projecte més interessant algun dia.

A les entrades tècniques no posaré imatges pràcticament, si es pot explicar en paraules, mai m’ha agradat explicar com instal·lar un programa dient “Siguiente, Siguiente” i posar les imatges de com vaig clicant… I no es tracta tampoc d’explicar i tornar a inventar la roda tot el que ja es pot trobar per la xarxa (no escriuré res de nou, llavors?), sinó més aviat ajuntar temes per enfocar un problema d’una altra manera que el temps m’ha ensenyat.
Em baso molt en les premises DRY (Don’t Repeat Yourself), DIY (Do It Yourself) i KISS (Keep It Simple, Stupid). Si un concepte està estès a la xarxa, a google vas; Si no trobes la solució ja fet, fes-la; Si una solució pot simplifcar-se, fes-ho burro😉. Per altra banda, no explicaré termes que haurien de ser coneguts per a un sysadmin; encara que intentaré mantenir un glossari explicant i enllaçant coneixements. Ningú neix après! ;)

Tot i així segurament hi hauran altres entrades poc relacionades amb temes de computació🙂

L’inici de la idea del bloc remunta al 2010 (data creació), però no és fins el 2013 (data modificació) que no em veig capaç d’aportar res interessant que no s’hagi dit ja a la xarxa.


About this entry